Vol hartelust voor non-profitorganisaties

Verenigingen en stichtingen werken veelal met vrijwilligers of secretariaatsmedewerkers die zich met wisselende inspanning en succes inzetten voor communicatie. Vaak is het vertellen, wat je doet als organisatie, een van de laatste aandachtspunten. Door al eerder in besluiten na te denken over de communicatie ervan, is sneller duidelijk of dat besluit een goede uitwerking zal hebben op de achterban. Is dit waar zij behoefte aan hebben? Past het bij het beeld van de organisatie? Versterkt dit de aantrekkingskracht of de positie van de organisatie?

Alle mogelijkheden die Hartelust Communicatie biedt op het vlak van communicatieadvies en ondersteuning, leest u na in mijn brochure non-profitadvies. Hierin treft u ook een kostenplaatje aan, specifiek voor organisaties met een ANBI-status.

Zo geef ik advies en train ik medewerkers en vrijwilligers bij non-profitorganisaties in communicatie, gebruik van de website, social media en PR. Ik geef advies over het organiseren van de communicatie intern. Daarbij ben ik ook beschikbaar voor inzet als bijvoorbeeld aanvulling of vervanging binnen een communicatie- of PR-team. U bent bij mij ook aan het juiste adres als u een contentmanager zoekt. Of we vinden samen een oplossing die past als ’n maatpak!